.::: azry syah :::.

By: AzRy SyaH

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]
Saturday, 10-Nov-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
xtvt : Cuti-cuti di CAMERONHIGHLAND ver.01

::Nyaman::
::Tenang::
::Bebas::
Sudah genap seminggu aku cuti2 di cameron highland dgn geng2 FMDC. Sangat sejuk bila berada disana lebih2 lagik kedatangan musim hujan. Best buat aktiviti beramai-ramai nie sambil2 belajar dari mereka yang otai dengan dunia fotografi kita boleh menghirup udara segar diatas gunung.





Thursday, 8-Nov-2007 02:55 Email | Share | | Bookmark
Edisi : Aksi Si-Kucing

Aksi Si-Kucing
Kucing-kucing di halaman kampungku, sgt ler manja dengan tuannya. Chomey2 belaka, tapi bila dah besar mula menggatal. Biasa ler kita yang berakal nie pun tau cari pasangan masing2 inikan plak haiwan yang pakai belasah jer. Tapi manusia pun sekarang dah ada yang mcm haiwan, pikir2kan ler yeek



Tuesday, 6-Nov-2007 03:58 Email | Share | | Bookmark
Edisi : Raya..Raya..Raya

Masih lagik dlm mood raya, kalau sebelum nie entry budak beraya sekarang kita tgk org yang terlebih kanak2 plak beraya

Situasi di kawasan tempat kerja, masa rumah terbuka opis kita org... masing2 menggayakan pakaian raya dengan mood ranggi dan elegen.



Monday, 29-Oct-2007 02:16 Email | Share | | Bookmark
Edisi : Kanak-Kanak Beraya

Selamat Hari Raya
Masih lagik dlm mood raya, biasa ler rayakan sebulan kan..kan. Gambar budak kecik nie merupakan anak buah aku, dier nie memang fotogenik skit. Pantang nampak kamera jerk, lagik2 bila lensa duk tuju kat dier mesti mcm2 aksi2 dier buat, photographer mcm aku pun tak susah nak suruh2





Thursday, 11-Oct-2007 01:05 Email | Share | | Bookmark
Edisi : Raya 2007

Selamat Hari Raya


Dikesempatan ini, aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua yang menyambutnya.. Pada yang membawa kereta utk balik raya, jgn ler bawak laju2. Ingat ler org tersayang, ewah. Pada yang dpt keluarga baru, sambutlah dengan penuh erti. Pada mereka yang kehilangan org tersayang, doakan ler kesejahteraan mereka. MAAF ZAHIR BATIN...!!



[<<  <  3  4  5  6  7  8  9  [10]  11  12  13  14  15  16  17  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net